niedziela, 27 kwietnia 2014

Produkty Kamis - Sól morska prowansalska (młynek)

Kilka dni temu dostałam kolejną paczuszkę od Kamis - dziękuję. Dostałam w niej kilka nowości, które będę Wam co jakiś czas pokazywać w moich daniach. Między innymi w tych nowościach była Sól morska prowansalska w młynku. Ja już w niej się zakochałam, ma cudowny smak i aromat. Kwiaty lawendy i nagietka zamieszczone w niej, to coś idealnego. Moje sałatki i inne dania będą bardzo szczęśliwe :) Wczoraj wypróbowałam tą magicznie cudowną sól i upiekłam tartę z cukinią, wędzonym kurczakiem i pomidorami. (Przepis niebawem)



1 komentarz:

  1. Muszę sobie kupić taką sól, wygląda genialnie z tymi kwiatami!
    Na przepis czekam z niecierpliwością!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, miłe słowo, pytanie lub uwagę :) Zapraszam ponownie.