czwartek, 6 lutego 2014

DIETETYCZNE KANAPECZKI Z TWAROGIEM, SZPINAKIEM I MAKRELĄ

SKŁADNIKI
bułki razowe (u mnie razowe z siemieniem lnianym)
masło (u mnie Optima Cardio)
puszka makreli w aromatyzowanym oleju
twaróg chudy
kilka świeżych liści szpinaku
kilka czarnych oliwek
dowolne kiełki
sól morska ziołowa młynek Kamis
pieprz czarny i kolorowy młynek Kamis

1/ Bułki przekroić na dowolną wielkość, smarować masłem, układać opłukany szpinak, kawałki ryby i sera. Oliwki pokroić w cienkie plasterki i ułożyć na kanapkach. Wierzch posypać kiełkami, doprawić solą i pieprzem. 

Kolejna seria zdrowych kanapek :) odkąd lekko stan mojego zdrowia się ''zawiesił'', zaczęłam bardziej zwracać uwagę na pewne składniki w mojej kuchni i na to co jem a przede wszystkim tłuszcze i białka. Jedne wykreślam, drugie przyciągam do mojego jadłospisu. Kanapki jakże banalne ale jakie zdrowe. Jest w nich żelazo,białko,witaminy A,B,C,D i wiele innych składników odżywczych. Przy robieniu kanapek, nierozłącznie towarzyszył mi Kamis :)


1 komentarz:

  1. świetne! kiełki lubię a zdj nie robiłam - a przecież tak oko karmi!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, miłe słowo, pytanie lub uwagę :) Zapraszam ponownie.