niedziela, 8 września 2013

JESIENNA SAŁATKA Z TORTELLINI

SKŁADNIKI
opakowanie Tortellini 250g (o dowolnym smaku) u mnie z szynką
puszka kukurydzy
1 czerwona papryka świeża
5-7 ogórków konserwowych (zależy od wielkości)
kilka plastrów szynki chudej
50 g startego żółtego sera
kilka zielonych oliwek (można pominąć)
pęczek szczypiorku
sól
pieprz

SOS
1 łyżka śmietany np 18%
3-4 łyżki majonezu
pół łyżeczki musztardy (u mnie miodowa)

zielenina do dekoracji


1/ Tortellini ugotować wg. przepisu na opakowaniu, odcedzić, wystudzić. Dodać kukurydzę, paprykę i ogórki pokrojone w drobną kostkę. Oliwki przekroić na pół, szynkę na paski, szczypiorek posiekać, dodać starty ser. Wszystkie składniki wymieszać ze sobą, doprawić solą i pieprzem. 
2/ Śmietanę, majonez i musztardę wymieszać. Połączyć z sałatką. Schłodzić w lodówce przed podaniem.

2 komentarze:

  1. Bardzo lubię takie sałatki. Są smaczne i sycące.
    Zrobiłam według przepisu, pominęłam tylko oliwki. Super! Polecam :))
    Pozdrawiam, Emilka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super przepis! Mam zamiar zrobić bo wygląda kusząco i apetycznie! Jednak też bez oliwek a z pomidorkami koktajlowymi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, miłe słowo, pytanie lub uwagę :) Zapraszam ponownie.