piątek, 22 marca 2013

ROLADKI Z FARSZEM CHRZANOWO-JAJECZNYM

SKŁADNIKI
kilka plastrów szynki (np. konserwowej, sopockiej, gotowanej)
2-3 jajka ugotowane na twardo
3 łyżki serka naturalnego kanapkowego
2-3 łyżeczki chrzanu ze słoiczka (ja użyłam ostrego)
łyżka posiekanego szczypiorku
sól
pieprz
zielenina do dekoracji


1/Jajka obrać i posiekać (ja przeciskałam je przez praskę do ziemniaków), dodać serek, majonez, chrzan, szczypiorek i przyprawy. Dobrze wymieszać, by składniki się dobrze połączyły. Na każdy plaster szynki nakładać trochę farszu i zwijać w rulon. Przed podaniem porządnie schłodzić w lodówce.
Smacznego!:) 

 

2 komentarze:

  1. Ale się nałowiłam u Ciebie na Wielkanoc. Bardzo się cieszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja cieszę się bardziej :) dziękuję za miłe słowa, odwiedziny i radość :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny, miłe słowo, pytanie lub uwagę :) Zapraszam ponownie.