piątek, 1 maja 2020

PLACKI Z MŁODEJ KAPUSTY I NATKI PIETRUSZKI

Jak zwykle obiecałam się tu częściej pojawiać i na obiecankach się skończyło ale pomyślałam, że może zacznę wrzucać zdjęcia z tel i jakoś to pójdzie bo z aparatem już rzadko chodzę a tel wiecznie w ręku. Także jakość zdjęć może będzie różna a mam kilka wpisów do nadrobienia. 

Została mi kapusta młoda, którą kupiłam na bigosik z młodej kapusty ale kupiłam za dużo i ta główka tak leżała aż się wyleżała. U Asi na blogu  klik zobaczyłam kotlety z młodej kapusty i miałam robić te kotlety ale zmieniłam na placki wprowadzając w przepis małe zmiany pod swoją ''dietę''. 




SKŁADNIKI
mi wyszło 7 sztuk
1 młoda kapusta
2 jajka
2 łyżki bułki tartej
pęczek natki pietruszki
2 łyżki mąki pszennej
sól ziołowa
pieprz ziołowy
olej do smażenia

1. Kapustę posiekać, ugotować w małej ilości wody, odcedzić, wystudzić i odcisnąć ręką nadmiar wody. Natkę posiekać. Wszystkie składniki połączyć z kapustą i dokładnie wymieszać.


2. Smażyć placuszki na rozgrzanym oleju. Można podawać z sosem pomidorowym lub pieczarkowym, grzybowym. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, miłe słowo, pytanie lub uwagę :) Zapraszam ponownie.