niedziela, 29 marca 2015

SAŁATKA Z BROKUŁEM, BOCZKIEM I WINOGRONEM

Pierwszy raz ją jadłam na przyjęciu u siostry, później zrobiłam po swojemu w domu i często do niej wracam.


SKŁADNIKI
1brokuł
4 plastry boczku (ok 0,5 centymetrowe)
6-10 kulek winogron
3 łyżki słonecznika

Dressing:
1 łyżka miodu płynnego
1 łyżka oliwy z oliwek
1 łyżka octu winnego
1 ząbek czosnku przeciśniętego przez praskę 

1/ Brokuła podzielić na jednakowe różyczki i ugotować w lekko osolonej wodzie (ja gotowałam na parze). Boczek pokroić w kostkę i usmażyć. Ziarno słonecznika uprażyć na suchej patelni. Winogrona umyć, osuszyć, przekroić na pół.

2/ Na dużym talerzu rozłożyć brokuł, boczek, winogrona i rozsypać ziarna słonecznika. Całość skropić sosem. Można podawać na zimno i na ciepło.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, miłe słowo, pytanie lub uwagę :) Zapraszam ponownie.